Op zaterdag 4 juli nodig ik jullie van harte uit voor een gezellige Tripel Experience in de biertuin bij de brouwerij. Hoek Soesterweg/Paulusborstraat.
Wat staat er op het programma?
🍻 Twee verschillende tripels, door mijzelf gebrouwen
🍻 Mogelijk een derde tripel van een andere Amersfoortse brouwer
🧀 Passende hapjes bij de bieren
🔥 Rond 18.00 uur een lekker broodje hamburger van de barbecue
🎵 En met een beetje geluk komt de P/B Band ook nog langs voor wat live muziek
🍺 Gezelligheid, bierpraat en hopelijk mooi zomerweer
📅 Zaterdag 4 juli
🕓 16.00 – 21.00 uur
📍 Biertuin bij de brouwerij
💰 Bieren: € 2,50 per glas
💰 Hamburgers: tegen kostprijs
Laat even weten of je erbij bent, zodat ik voldoende bier, hapjes en hamburgers kan verzorgen.
Proost en graag tot 4 juli!
🍻🔥🍔🎵