Jul4

Brouwerij Katuin, Tripel Experience / Paulus Borband

 —  —

hoek van Soesterweg en Paulus Borstraat, Amersfoort

Op zaterdag 4 juli nodig ik jullie van harte uit voor een gezellige Tripel Experience in de biertuin bij de brouwerij. Hoek Soesterweg/Paulusborstraat.

Wat staat er op het programma?

🍻 Twee verschillende tripels, door mijzelf gebrouwen 🍻 Mogelijk een derde tripel van een andere Amersfoortse brouwer 🧀 Passende hapjes bij de bieren 🔥 Rond 18.00 uur een lekker broodje hamburger van de barbecue 🎵 En met een beetje geluk komt de P/B Band ook nog langs voor wat live muziek 🍺 Gezelligheid, bierpraat en hopelijk mooi zomerweer

📅 Zaterdag 4 juli 🕓 16.00 – 21.00 uur 📍 Biertuin bij de brouwerij

💰 Bieren: € 2,50 per glas 💰 Hamburgers: tegen kostprijs

Laat even weten of je erbij bent, zodat ik voldoende bier, hapjes en hamburgers kan verzorgen.

Proost en graag tot 4 juli!

🍻🔥🍔🎵

Share